maandag 8 april 2013

verborgen kistje

Hey bloggers,
Onlangs ging ik op kamp.  GSM en snoep was er streng verboden omdat dat het groepsgevoel kon aantasten. Natuurlijk als "selfmadebabe" verzon ik hier iets op. Ik maakte een verborgen kistje in een oud boek. Benieuwd? In de volgende stappen leg ik uit hoe jij ook zo'n kistje kan maken. SUCCES

1. Zoek een mooi oud boek uit.
2. Lijm elke keer een kader van 1.5cm van de pagina's aan elkaar. Dit is een lange klus maar als het niet goed gelijmd is kan je kistje kapotvallen.
3. Met een scherp mes snij je langzaam de binnenkant eruit. Net naast de gelijmde rand.
4. Zijn er nog losse pagina's? Doe wat lijm op een borstel een 'schilder' de binnenkant.
(5. Je kan eventueel nog bekleden met stof maar ik vind het letterpatroon op zich mooier)
KLAAR!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten